sejlklubben snekken vordingborg

Sport. Fællesskab. Kapsejladser. Hyggeture. Udeliv. Vidensdeling. Kultur. Natur. Samvær.

Om os

Velkommen til sejlklubben snekken

Vi er en 100 år gammel sejlklub, stiftet i 1923, og hjemmehørende i Vordingborg Nordhavn. Vi er godt 300 medlemmer i alle aldre, med en stor fælles interesse - nemlig at være på vandet. Hvad enten det er for sejl eller motor, tur eller kapsejlads. Vi har aktiviteter hele året rundt, fra kapsejladser til foredrag. Vil du også være med?

kapsejlads

Du bliver dygtigere til at sejle, ved at sejle med og mod andre. Vi er på vandet hver onsdag fra juni til september, og har flere større sejladser i løbet af sæsonen.

sejlerskole

Kursuskataloget 2023/2024 er klar.
Læs mere om bl.a. duelighedsbevis, tovværkskursus, VHF-kursus, kapsejlerkursus og Speedbådskørekort.

ungdomsafdeling

For juniorer (10-25 år). Vi sejler joller og mindre kølbåde, mandag og torsdag fra april til oktober, alt efter vind og vejr. Vær med og få det sjovt på vandet.

vil du være medlem?

Som medlem får du en lang række fordele, hvad enten du har sejlbåd, motorbåd, er tidligere eller kommende bådejer. Bliv en del af et stærkt fællesskab og sammenhold.

sponsorer og annoncører

Med støtte fra fonde og andre, har vi bygget nyt klubhus, som skal stå de næste 100 år. Se alle dem der støtter os.
Vil du også bidrage til sejlsporten?

om sejlklubben snekken

Vi er en 100 år gammel sejlklub, stiftet i 1923, og hjemmehørende i Vordingborg Nordhavn, beliggende for foden af middelalderens største kongeborg.

vil du lære at sejle?

kom på vandet til foråret

Vi er en gammel sejlklub fra 1923 med masser af erfaring. Vi er medlem af Dansk Sejlunion.. Vi har to skolebåde og erfarne sejlerglade instruktører, som gerne vil lære dig at sejle. Vi sejler alle ugens dage, formiddag og aften, afhængig af ønsker og behov.